Reč je o speváčkach Katy Perry, Estelle či Roisin Murphy. Všetky vymenili extravagantné pódiové kostýmy za pohodlné tričká, aby podporili dorbý úmysel – snahu spoločnosti H&M bojovať proti vírusu HIV.
Stalo sa tak v rámci limitovanej edície tričiek a telových body, ktoré bude švédska značka predávať po celom svete. A práve známe tváre majú predaj ešte výraznejšie podporiť. „Dievčatá len túžia po bezpečnom sexe,“ hlási nadpis na tričku Cyndi Lauper a odkazuje na jej dávny hit Girls just wanna have fun (Dievčatá sa chcú zabávať).
Súčasťou novej kampane sa stala aj jedna z najznámejších striptízových umelkýň súčasnosti – Američanka Dita von Teese. Na fotografiu si obliekla biele tričko so ženským okom a doplnila ho kratučkým čiernymi šortkami.
Sexi, roztomilá, ale najmä nápomocná kampaň, v ktorej účinkuje aj skupina N.E.R.D. alebo Tokio Hotel, je predzvesťou predaja tričiek. O ich dizajn sa postarali samotné hviezdy a v ponuke sa nájdu aj modely, ktoré sa neocitli v reklame. Navrhovala napríklad Yoko Ono, Katherine Hamnett, Yelle či Moby. Do obchodov sa dostanú koncom mája.