V krátkom televíznom spote sa na móle predvádzajú modelky a manekýni. Namiesto tradičného odkráčania sa však predvedú v pomerne nelichotivých podobách. Jedno z dievčat sa priamo uprostred móla vymočí, ďalšie dokonca pozvracia. Mužskí manekýni sa zase v rámci opitosti pred divákmi dostanú do fyzickej potýčky. Za tým všetkým nasleduje slogan „Takto by ste večer určite nezačínali, tak prečo by ste ho tak mali ukončiť“.
Reklamnú kampaň mnohí vo Veľkej Británii označili za pomerne drastický a samoúčelný spôsob upozorňovať na problematiku používania alkoholu. Mnohí sa tiež domnievajú, že okrem znechutenia nad televíznym stvárnením nebude mať klip žiadnu odozvu.
Veľká Británii dlhoročne patrí ku krajinám, v ktorých má najmä mladá generácia problémy s alkoholom. Výnimkou nie sú ani obrázky v dovolenkových strediskách mimo Anglicka, keď si mamičky privezú do klubu kočík s dieťaťom a popíjajú do neskorých nočných hodín. Nuž, možno čoskoro vznikne kampaň aj s deťmi v kočíkoch.