Dvadsaťročná odáčka z Bratislavy sa stala novou tvárou a najmä telom celosvetovo známej značky dámskej bielizne, ktorú v 90-tych rokoch preslávili šteklivé reklamy s Evou Herzigovou a už spomenutou Sklenaříkovou. Pôvodne tmavovlásku Čerňanovú, ktorá sa pre modelingové zákazky nechala odfarbiť na blond, si vybrali zástupcovia značky spomedzi niekoľkých stoviek dievčat.
„Trvalo to takmer rok. Ja som sa zúčastnila na troch kolách kastingu. Najprv sme boli v Paríži, kde sa zástupcovia značky nevedeli rozhodnúť medzi ôsmimi dievčatami v najužšom výbere,“ prezradila pre Pravda.sk Čerňanová. Ona však zamierila ďalej a skončila v treťom výberovom kole s konkurentkou z Ruska. „Možno zavážil celkový výzor – postava a tvár, možno to, že Ruska bola trošku staršia. A možno aj to, že som Slovenka a majú s nami dobré skúsenosti,“ vysvetlila Čerňanová, prečo vyhrala práve ona.
„Adriana je nielen extrémne krásna, ale aj veľmi inteligentná, čo si myslím, že je jeden z argumentov, prečo si ju vo Wonderbre vybrali,“ myslí si riaditeľ zastupiteľskej agentúry Elite Prague Saša Jány. O kvalitách sexi Slovenky sú presvedčení aj zástupcovia Wonderbry.
„Sme skutočne nadšení, že môžeme uviesť ako našu novú tvár Adrianu,“ uviedla marketingová riaditeľka značky Martina Alexander. V minulosti podprsenku prezentovala napríklad aj hviezda burlesky Dita von Teese, ktorá pre značku vytvorila aj vlastnú líniu bielizne. Čerňanová sa v modelingu pohybuje zhruba štyri roky a v lete nakrúcala a fotila reklamu s Judom Lawom pre módny dom Christian Dior.