Kruté odkazy pre Gwyneth Paltrow: Nie si dosť pekná, nechceme ťa

Gwyneth Paltrow v kozmetickej kampani nesúcej sa v štýle Audrey Hepburn pohorela.

15.07.2014 10:00
debata

„Inšpirované päťdesiatymi rokmi“ tak znie heslo novej kampane kozmetického gigantu Max Factor. A jej tvárou sa stala herečka Gwyneth Paltrow. Koniec koncov, v roku 2013 bola časopisom People označená za najkrajšiu ženu sveta.

Gwyneth Paltrow v kampani Max Factor. Foto: Max Factor
Gwyneth Paltrow Gwyneth Paltrow v kampani Max Factor.

Kampaň inšpirovaná slávnym filmom Raňajky u Tiffanyho s krásnou Audrey Hepburn v hlavnej úlohe mala byť „tutovkou“. Tmavovlasá herečka s nádherným pohľadom práve v tojto snímke predviedla dokonalý štýl, ktorý sa stal jej prirodzenou súčasťou. A bola nasledovaná miliónmi žien po celom svete.

Audrey Hepburn vo filme "Breakfast at... Foto: SITA/AP
Audrey Hepburn Audrey Hepburn vo filme "Breakfast at Tiffany's."

Ale jej tvorcovia sa prepočítali. Hoci 41-ročná oscarová herečka je na záberoch dokonalá, od Hepburn má ďaleko. Aspoň to si myslia fanúšikovia Audrey Hepburn. Po uverejnení záberov sa tak zdvihla vlna kritiky, sociálne siete Gwyneth rozhodne nešetrili. Najčastejšie komentáre zneli: „Najhorší výber všetkých čias, Nie je dosť pekná, Ani z polovice sa nevyrovná Audrey Hepburn.“

Záberom z filmu Raňajky u Tiffanyho sa nechali... Foto: SITA
Raňajky u Tiffanyho, Madame Tussauds Záberom z filmu Raňajky u Tiffanyho sa nechali inšpirovať aj v múzeu voskových figurín Madame Tussauds.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #kampaň #Gwyneth Paltrow #Audrey Hepburn

+ Nebudete sa cítiť príliš dobre na to, aby ste cestovali celú noc.
Sústreďte sa na prácu, ktorá vás živí,...

+ Netrápte svoj žalúdok, neprejedajte sa. Uprednostnite viac čistej vody.
Ak niečomu nerozumiete,...