„Inšpirované päťdesiatymi rokmi“ tak znie heslo novej kampane kozmetického gigantu Max Factor. A jej tvárou sa stala herečka Gwyneth Paltrow. Koniec koncov, v roku 2013 bola časopisom People označená za najkrajšiu ženu sveta.

Kampaň inšpirovaná slávnym filmom Raňajky u Tiffanyho s krásnou Audrey Hepburn v hlavnej úlohe mala byť „tutovkou“. Tmavovlasá herečka s nádherným pohľadom práve v tojto snímke predviedla dokonalý štýl, ktorý sa stal jej prirodzenou súčasťou. A bola nasledovaná miliónmi žien po celom svete.

Ale jej tvorcovia sa prepočítali. Hoci 41-ročná oscarová herečka je na záberoch dokonalá, od Hepburn má ďaleko. Aspoň to si myslia fanúšikovia Audrey Hepburn. Po uverejnení záberov sa tak zdvihla vlna kritiky, sociálne siete Gwyneth rozhodne nešetrili. Najčastejšie komentáre zneli: „Najhorší výber všetkých čias, Nie je dosť pekná, Ani z polovice sa nevyrovná Audrey Hepburn.“
