Ako uviedla Pravda.sk, pochybnosti sa objavili už pri prvých informáciách o rozchode a následnom vyjadrení Rytmusa pre český denník Blesk, keď povedal, že viac informácií zverejní s ex-partnerkou až v stredu. Idea, že by mohlo ísť o premyslený marketingový ťah, určite skrsla v nejednej hlave – či už novinárskej, alebo fanúšikovskej.
A nakoniec je práve táto verzia pravdivá. Slovenská rodáčka je totiž súčasťou reklamnej kampane na známu značku žuvačiek, v rámci ktorej sa skloňuje veta „Rozišla som sa so zvyškami jedla“. Takúto vetu si napísala Dara Rolins pred pár hodinami aj na svoju oficiálnu facebookovú stránku.
Dvojica pritom spoločne trávi chvíle v Španielsku a vyzerá to tak, že žiaden rozchod (aspoň zatiaľ) nehrozí. O Dare a Rytmusovi je známe, že sú obaja šikovní obchodníci a svoju popularitu využívajú aj na to, aby podporili projekty, ktorých sú súčasťou. Mnohé značky sú si toho dobre vedomé a aj vďaka tomu patrí 37-ročný raper a o štyri roky staršia speváčka medzi najlepšie platených hudobníkov Slovenska aj Česka.