Ako prezradila 33-ročná kráska s latino krvou portálu Inc.com, keď prišla s myšlienkou založenia spoločnosti The Honest Company, nedočkala sa pozitívnej odozvy. „Každý, koho som oslovila, bol skeptický. Nenašla sa jediná osoba, ktorá by povedala, že sa to môže podariť,“ uviedla na adresu spoločnosti, ktorá sa sústredila na produkciu potrieb pre mamičky a domácnosti – s dôrazom na ich ekologický zmysel, nezávadnosť a priaznivé zloženie k životnému prostrediu.
Podľa Alby sa v Hollywoode nenašiel nikto, kto by jej vízii o značke s množstvom produktov uveril. „Vždy, keď som sa snažila s niekým z nich si sadnúť a pozhovárať sa, objavil sa im na tvári ten strnulý a odmietavý výraz,“ zaspomínala si dvojnásobná mama. Priznala, že dokonca jej manžel Cash Warren mal pocit, že štartovať celonárodnú značku až so sedemnástimi produktami je príliš veľké sústo.
Alba hľadala finančných partnerov bezmála tri roky, no napokon sa jej to podarilo. A zdá sa, že všetci neveriaci Tomášovia dnes musia pred ňou skloniť hlavu. Značka totiž momentálne má podľa odborných odhadov trhovú hodnotu jednu miliardu dolárov.