Reč je o známej obuvi pod názvom Crocs a o nárast popularity sa postarala známa americká raperka Nicki Minaj. Stačilo, aby sa v ružovom páre gumených topánok, ktoré sú ozdobené štrasovou dekoráciou, objavila na sociálnej sieti Twitter.
Ako uvádza stránka PageSix.com, výsledkom zverejnenia záberu bol nárast dopytu o neuveriteľných 4900 percent, pričom špeciálne sa kupujúci zamerali práve na ružový model, ktorý raperka predvádzala. V jednom momente dokonca záujem amerických zákazníkov spôsobil kolaps internetovej stránky značky a nakupovať sa nedalo niekoľko minút.
Značka napriek svojej rozporuplnej povesti v módnom svete, zažíva posledné mesiace opäť boom a vzrast záujmu. Dôvodom sú aj rozličné spojenia so známymi menami, ktoré sa postarali o limitované edície. Jednu z nich má na svedomí napríklad aj Justin Bieber.
Už v minulosti s topánkami Crocs pracoval v jednej zo svojich kolekcií aj britský dizajnér Christopher Kane. A záujem o obuv z dielne tejto firmy vzrástol aj počas nedávnych Oscarov. Vtedy sa totiž hudobný producent a dídžej Questlove objavil na červenom koberci v páre zlatých „Crocsov“.