Pred pár mesiacmi dcéra herečky Melannie Griffithovej a herca Dona Johnsona prekvapila fanúšikov, keď na svojom profile na Instagrame propagovala vibrátor za 45 dolárov. Kúsok z dielne značky Maude predstavila fotografiou, ale tiež popisom o tom, že „po predobjednávkach v počte 25-tisíc žiadostí je žiadaná sexuálna hračka konečne v predaji“.
Mnohí sledovatelia instagramového profilu 31-ročnej hviezdy sa divili, prečo robí Dakota reklamu sexuálnej pomôcke. To však hviezda vysvetlila pomerne jasne. V prípade spomenutého výrobcu Maude je totiž Dakota Johnson spolumajiteľka a kreatívna riaditeľka niektorých sexuálnych pomôcok. Do spoločnosti zároveň investovala vlastné financie.
Čítajte viac Erotický manuál, ktorý vám vylepší intímny život„Sexuálne zdravie je základné ľudské právo. Étos značky Maude je niečo, čo silno podporujem, a je symbiotický s mojimi základnými názormi na sexuálne zdravie a naplnené bytie,“ vysvetlila otázky verejnosti hollywoodska hviezda. "Kaliber a estetika týchto výrobkov sú navyše vynikajúce a povýšené a mám ich osobne rada. Som skutočne rada, že som sa stala členom kreatívneho vedenia a zároveň investorkou. Robím to v nádeji, že do našej spoločnosti prinesiem iniciatívu založenú na udržateľnosti a povedomí/vzdelávaní, a zároveň prinesieme krásne a kvalitné produkty pre sexuálny wellness dostupné pre všetkých ľudí,“ doplnila ešte v mediálnom vyhlásení Dakota Johnson.
Hviezda však nie je jedinou známou dámou, ktorá svoju tvár aj meno spojila s podporou a predajom sexuálnych pomôcok. Už roky sa vlastnej značke so širokým záberom venuje aj herečka Gwyneth Paltrow.