Pred pár mesiacmi dcéra herečky Melannie Griffithovej a herca Dona Johnsona prekvapila fanúšikov, keď na svojom profile na Instagrame propagovala vibrátor za 45 dolárov. Kúsok z dielne značky Maude predstavila fotografiou, ale tiež popisom o tom, že „po predobjednávkach v počte 25-tisíc žiadostí je žiadaná sexuálna hračka konečne v predaji“.
Mnohí sledovatelia instagramového profilu 31-ročnej hviezdy sa divili, prečo robí Dakota reklamu sexuálnej pomôcke. To však hviezda vysvetlila pomerne jasne. V prípade spomenutého výrobcu Maude je totiž Dakota Johnson spolumajiteľka a kreatívna riaditeľka niektorých sexuálnych pomôcok. Do spoločnosti zároveň investovala vlastné financie.

„Sexuálne zdravie je základné ľudské právo. Étos značky Maude je niečo, čo silno podporujem, a je symbiotický s mojimi základnými názormi na sexuálne zdravie a naplnené bytie,“ vysvetlila otázky verejnosti hollywoodska hviezda. "Kaliber a estetika týchto výrobkov sú navyše vynikajúce a povýšené a mám ich osobne rada. Som skutočne rada, že som sa stala členom kreatívneho vedenia a zároveň investorkou. Robím to v nádeji, že do našej spoločnosti prinesiem iniciatívu založenú na udržateľnosti a povedomí/vzdelávaní, a zároveň prinesieme krásne a kvalitné produkty pre sexuálny wellness dostupné pre všetkých ľudí,“ doplnila ešte v mediálnom vyhlásení Dakota Johnson.
Hviezda však nie je jedinou známou dámou, ktorá svoju tvár aj meno spojila s podporou a predajom sexuálnych pomôcok. Už roky sa vlastnej značke so širokým záberom venuje aj herečka Gwyneth Paltrow.