Počtom predaných kusov v prvom týždni na trhu predbehla aj album Voyage, ktorým tento rok po 40 rokoch odmlky oslavovala návrat slávna švédska kapela ABBA.

Adele počas prvého týždňa predala 261 000 kusov svojej najnovšej kolekcie piesní, zatiaľ čo ABBA ich mala v prvom týždni na konte 204 000. Napriek tomu je predajnosť Adelinho albumu výrazne nižšia, než tomu bolo u toho predchádzajúceho s názvom 25 z roku 2015. Jej tretí album totiž v prvom týždni zaznamenal 800 000 predajov.

Prepad je možné podľa BBC čiastočne vysvetliť obrovským nárastom podielu streamovania počas uplynulých šiestich rokov. Okrem toho mali fanúšikovia pri albume 25 väčšiu motiváciu k jeho zakúpeniu, pretože prvých šesť mesiacov od vydania nebolo k dispozícii na streamovacích platformách. Nový album má podľa BBC podiel 67 percent na všetkých fyzických predajoch a stal sa najstreamovanejším albumom týždňa. Piesne z neho zaznamenali 55,7 milióna prehraní.