Pichľavé poznámky si neodpustil: Večný kritik vojvodkyne Meghan, Piers Morgan, reaguje na Harryho súdne pojednávanie

Harryho boj s niektorými britskými médiami je v plnom prúde, v stredu sa vrátil na lavicu svedkov na vrchnom súde v Londýne, kde vypovedal v súvislosti so svojou žalobou proti bulváru.

08.06.2023 11:00
Piers Morgan koláž Foto: ,
Princ Harry a moderátor Piers Morgan.

Harry okrem iného uviedol, že mediálne obťažovanie od mladosti vnášalo paranoju do jeho vzťahov a nakoniec sa kvôli neustálemu zasahovaniu aj s rodinou odsťahoval do Spojených štátov. Princ Harry nevynechal ani moderátora a novinára Piersa Morgana, ktorý je večným kritikom Sussexovcov a jeho vystupovanie proti nemu a jeho manželke opísal ako opovrhnutiahodné a neopodstatnené. Bývalý redaktor denníka Daily Mirror už na slová princa zareagoval.

Britský princ Harry prišiel na londýnsky vrchný...
+7Britský princ Harry prišiel na londýnsky vrchný...

„Nevidel som to, ale prajem mu veľa šťastia v jeho kampani na ochranu súkromia,“ vyjadril sa 58-ročný Morgan a pokračoval pichľavo: „Teším sa, ako si to prečítam v jeho ďalšej knihe.“

Piers Morgan okrem iného moderoval rannú šou v britskej televízii ITV. Tú však v roku 2021 opustil po tom, ako stanica dostala rekordných 50 000 diváckych sťažností na jeho zaujatosť voči manželke britského princa Harryho. Piers Morgan sa pustil do vojvodkyne zo Sussexu v reakcii na rozhovor, ktorý Meghan a Harry poskytli americkej moderátorke Oprah Winfreyovej.

harry Čítajte viac Princ Harry opäť v Londýne, z jeho úst padali obvinenia: Otrasné správanie, obťažovanie, podnecovanie nenávisti

Harry obviňuje vydavateľa denníkov Daily Mirror, Sunday Mirror a Sunday People, skupinu Mirror Group Newspapers (MGN) z používania nezákonných metód v rokoch 1991 až 2011. Skupina MGN sa k tomuto konaniu už skôr čiastočne priznala a ospravedlnila sa zaň, dodala však, že v niektorých prípadoch informácie získala legálne, okrem iného od vysoko postavených asistentov kráľovskej rodiny.

Viac na túto tému: #princ Harry #bulvár

+ Začnite sa viac hýbať, vášmu telu pohyb môže len prospieť.
Neprechádzajte si internetové obchody, zbytočne vás...