Nacho Figueras sa stal terčom ostrej kritiky fanúšikov kráľovskej rodiny po tom, čo v rovnaký deň, keď sa princezná z Walesu vrátila na verejnosť, zdieľal na svojom Instagrame PR darčeky od značky Meghanan Markleovej, American Riviera Orchard.
Profesionálny hráč póla Nacho Figueras (47) v sobotu zverejnil vo svojich „Instagram Stories“ fotografie džemu a psích sušienok, ktoré pochádzajú z firmy vojvodkyne Meghan. Tento príspevok zverejnil len niekoľko hodín pred tým, ako sa kráľovská rodina zúčastnila na slávnostnej prehliadke Trooping the Colour v Londýne.
Načasovanie jeho príspevkov vyvolalo veľký rozruch medzi fanúšikmi kráľovskej rodiny, pričom mnohé príspevky Argentínčana na sociálnych sieťach vykresľujú ako „nevkusného“. Briti videli jeho príspevky len pár hodín pred prehliadkou Trooping the Colour.
Čítajte viac Okamih, na ktorý čakal celý svet! Princezná Kate sa po pol roku konečne ukázala na verejnostiVojvodkyňa Kate (42), ktorá od februára podstupuje chemoterapiu kvôli rakovine, sa počas tohto každoročného, ostro sledovaného podujatia vrátila na verejnosť vo veľkom štýle. Bolo to jej prvé verejné vystúpenie v tomto roku.
Pre mnohých fanúšikov princeznej Kate bolo načasovanie viac ako nevhodné. „Hanebné, čo ste urobili… ", "Nevkusné gesto, zverejniť obsah s produktmi Harryho a Meghan v deň, keď sa Kate vracia na verejnosť.“ Ďalší komentár znel: „Odporný pokus prekonať záujem verejnosti o princeznú z Walesu. Dlhujete svojim fanúšikom ospravedlnenie.“
Čítajte viac Prestaň! Výmyselníka Louisa uzemnila princezná Charlotte priamo na balkóne paláca! Keď počul hudbu, chcel tancovaťAko píše Daily Mail, predpokladá sa, že Nacho Figueras je jedným z približne 50 ľudí, ktorí dostali PR balíček od začínajúcej lifestylovej značky, ktorú vojvodkyňa Meghan spustila začiatkom tohto roka. Ručne písané štítky na pohároch naznačovali, že séria obsahovala 50 pohárov, pričom každý z nich mal svoje číslo, napríklad číslo 11 z 50.
Okrem džemu zdieľal aj fotografiu svojho psa vedľa nádoby so psími pochúťkami. Zdroj pre magazín People uviedol, že nová firma vojvodkyne Meghan „bude odrážať všetko, čo miluje – rodinu, varenie, zábavu a domáci dekor.“
Vojvodkyňa zo Sussexu spustila značku American Riviera Orchard s úvodnou webovou stránkou a účtom na Instagrame 14. marca. Názov odkazuje na Santa Barbaru, kalifornské mesto, kde žije s princom Harrym a ich deťmi, 5-ročným synom princom Archiem a 3-ročnou dcérou princeznou Lilibet.