A netrvalo dlho a už aj čelí kritike. Po tom, čo oznámila nové podnikateľské aktivity pod značkou „As Ever“, prišli problémy. Názov jej lifestyleového projektu sa totiž zhoduje s menom malého newyorského podniku, ktorý existuje už od roku 2017. Navyše, jej logo sa nápadne podobá na oficiálny erb mestečka Porreres na Malorke.
Mark Kolski, zakladateľ spoločnosti „As Ever NYC“, vyjadril na sociálnych sieťach svoj šok a sklamanie, ako píšu viaceré britské a americké stránky. „Tento biznis som odštartoval v roku 2015, keď som začal prerábať staré vojenské oblečenie. V roku 2017 sme značku oficiálne spustili a odvtedy fungujeme pod menom ‚As Ever‘,“ uviedol Kolski vo vyhlásení na Instagrame.
Podporovatelia jeho módnej značky ho vyzývajú, aby sa bránil právne. „Meghan si nemôže len tak privlastniť niečí názov. Kontaktujte právnikov a bojujte o svoje meno,“ odkazujú mu fanúšikovia.
Okrem problémov s názvom čelí manželka princa Harryho aj obvineniam z kopírovania loga. V malorskom meste Porreres si obyvatelia všimli podozrivú podobnosť medzi oficiálnym erbom mesta a logom jej značky – obsahuje palmu s dvoma kolibríkmi. Podobnosťou loga sa zaoberá aj portál majorcadailybulletin.com.
„Najprv sme si mysleli, že je to vtip, ale keď sme si logá podrobnejšie prezreli, naozaj vyzerajú takmer rovnako,“ uviedla starostka mesta Xisca Mora. Logo projektu vojvodkyne Meghan obsahuje palmu a dvoch kolibríkov, čo presne korešponduje s dizajnom erbu Porreres. Napriek nespokojnosti miestnych obyvateľov sú právne kroky nepravdepodobné. „Podľa právnikov by súdny proces bol náročný a finančne nevýhodný,“ priznala starostka, ktorú cituje Daily Mail.