55-ročná nemecká rodáčka prekvapila ešte začiatkom marca, keď sa po rokoch „odmietania“ prihlásila na sociálnu sieť Instagram. O jej príchode na populárnu platformu, kde bežní ľudia, ale aj mnohé celebrity zdieľajú novinky zo svojho súkromia, momentky privátneho života, ale tiež pracujú s komerčnými projektmi, informovali mnohé nemecké aj anglicky píšuce médiá až v týchto dňoch.

„Vitajte pri vašom najlepšom zdroji všetkého, čo sa týka Steffi Graf! Čoskoro sa môžete tešiť na novinky, podujatia a exkluzívne príspevky od tímu Graf,“ znel odkaz pri prvom zábere, ktorý sa na profile objavil. Ten mimochodom bývalú tenisovú šampiónku zachytáva s manželom Andrem Agassim. Usmiata dvojica v športovom oblečení pózuje pred objektívom v priestoroch štýlového lounge. Ďalší príspevok je potom reklamou na tenisový turnaj, ktorý manželia plánujú odohrať vo Vietname a Číne.
Na jednej strane Grafovej nová platforma zaujala médiá, ale tiež je dobré povedať, že ohlas a záujem sledovateľov nie je asi zďaleka taký vysoký, ako samotná Steffi možno očakávala. Za pár dní od založenia profilu sa na jeho sledovanie prihlásilo zhruba 23 000 sledovateľov. Zaujímavosťou tiež je, že samotný content profilu nie je možné zdieľať v iných médiách a kanáloch.

Aj marketingoví odborníci a tvorcovia obsahu na sociálnych médiách hovoria tak trochu o zahodenej šanci – dôvodom je možno aj fakt, že Graf vôbec nekomunikovala príchod na Instagram hneď na začiatku. A jej krok ušiel aj médiám. Očakáva sa, že Graf priláka nových fanúšikov pridávaním pravidelného obsahu.

Len pre porovnanie: jej manžel Andre Agassi má už 857 000 fanúšikov na Instagrame. Súčasná svetová jednotka v tenise, Aryna Sabalenka má dokonca sledovateľskú základňu presahujúcu 2,6 milióna sledovateľov.