Britský módny dom Burberry obsadil do kampane veteránku Naomi Campbellovú a jej mladšiu kolegyňu, považovanú za novodobú britskú topmodelku a zároveň nástupkyňu Campbellovej – Jourdan Dunnovú. O podobu reklamnej kampane sa postaral slávny fotograf Mario Testino, ktorý so značkou dlhodobo spolupracuje.
Podľa kreatívneho tvorcu odevného impéria Christophera Baileyho sú obe dámy stelesnením postaty filozofie Burberry a tiež jej národného ducha. Kým Dunn sa v reklamách objavili aj v minulých sezónach, pre 44-ročnú Campbell ide o prvú spoluprácu s Burberry od roku 2001.
Okrem ženského dua má značku, samozrejme, aj reklamné zábery pre pánsku kampaň. V nich dostali hlavné úlohy namiesto modelov muzikanti. Bailey sa totiž rozhodol odevy z kolekcie jar a leto 2015 propagovať s bubníkmi Georgeom Barnettom z These New Puritans a Georgeom Le Pageom z kapely Of Empires.