Vo štvrtok zástupcovia odevného ateliéru zverejnili vizuály reklamnej kampane s kolekciou Pre-Fall 2015, ktorá vznikala v hlavnom meste Slovenska. Postaral sa o to predovšetkým mladý fotograf Michal Pudelka.
Dvadsaťštyriročný Slovák vytvoril už reklamy pre taliansky módny dom na jar a leto 2015 a jeho originálna vízia a prístup zaujali po celom svete. Reklamná kampaň si aj od profesionálnych odborníkov z brandže vyslúžila ovácie, niektorí laickí fanúšikovia na módnych portáloch ju nazývali tou najlepšou v rámci sezóny.
Pudelka každopádne očaril aj u Valentina a od dizajnérskeho dua Maria Grazia Chiuri a Pierpaolo Piccioli získal dôveru aj na tvorbu ďalšej reklamy.
Štvoricu modeliek v zložení Ine Neefs, Maartje Verhoef, Harleth Kuusik a Grace Hartzel vzal aj s celým tímom do Bratislavy a vytvoril tu kampaň, ktorá sa objaví v renomovaných módnych magazínoch po celom svete.
Okrem modeliek hrá hlavnú úlohu schodisko v novej budove Slovenského národného divadla, kde Pudelka využil naoko zrkadlový, no v skutočnosti priehľadný predel medzi dvoma schodiskami potiahnutými červeným kobercom.
Podľa našich informácií Pudelka zároveň fotil aj kampaň na jeseň a zimu 2015/206, ktorá vznikala na rozličných miestach Bratislavy.