
Dvadsaťjedenročný rodák z Košíc, ktorý do svetového modelingu vtrhol ako víchor pred viac ako dvoma rokmi, sa v najbližšej módnej sezóne stal tvárou hneď dvoch veľkých módnych značiek. Do reklamy si ho vybrala firma DSquared2, ale tiež francúzsky módny dom Givenchy.
Vizuály z kampane na kolekciu jeseň a zima 2015/2016 sa objavili na internete v nedeľu večer. Hrivňákovi robí spoločnosť manekýn Julian Schneyder a dvojicu fotografovalo renomované duo Mert a Marcus. Celá kampaň vznikla v štúdiu, ale zároveň v nej nechýba etnický nádych a inšpirácia severoamerickými indiánmi, ktorá sa bohato pretavila do kúskov lemovaných kožušinami či kožených kabátov a sák so strapcami. Okrem dvojice manekýnov si v kampani zahrali aj zvieratá.

Reklama na najnovšiu kolekciu Givenchy zatiaľ nemá oficiálnu obrázkovú podobu, ale už minulý týždeň zverejnil dizajnér značky Ricardo Tisci minivideo, v ktorom sa popri slávnej topmodelke Candice Swanepoel či Mariicarle Boscono objavuje aj Hrivňák. Ten zužitkoval svoju lásku k športu a pred kamerou skáče na švihadle.
Hrivňáka objavila agentúra Exit Model Managment a jeho tvár okamžite zarezovala v módnej brandži aj u slávnych fotografov. Bola to práve dvojica Mert Alas a Marcus Piggot, ktorá vyniesla Slováka na piedestál prostredníctvom titulnej strany magazínu Vogue Hommes International. Odvtedy sa tmavovlasý fešák stal tvárou v kampaniach Versace a predvádzal exkluzívne pre Givenchy či Calvin Klein.