Slovenčina znie v reklame značky Givenchy! Óda na lásku od Hrivňáka

Najúspešnejší slovenský model Filip Hrivňák pokračuje vo svojom úspešnom ťažení. Po jesennej kampani pre značku Givenchy získal miesto aj v kampani s kolekciou jar-leto 2016.

21.12.2015 15:50
debata
zväčšiť Slovenský model Filip Hrivňák (na snímke tretí... Foto: Mert & Marcus for Givenchy
Givenchy - Filip Hrivňák Slovenský model Filip Hrivňák (na snímke tretí sprava) je súčasťou kampane na jar a leto 2016 značky Givenchy.

A nielen to. Dvadsaťjedenročný model, ktorý účinkuje v reklamnom spote nabitom ženskými aj mužskými hviezdami súčasného modelingu, sa pred kamerou dostal aj k slovu. Nová kampaň francúzskeho módneho domu, ktorý kreatívne vedie taliansky dizajnér Ricardo Tisci, dostala podtitul Love (Láska). Jednotliví protagonisti počas minútového minifilmu hovoria krátke vety o láske – samozrejme, vo svojom jazyku.

Pred kamerou tak zaznieva angličtina, španielčina, portugalčina či holandský jazyk, ale miesto dostala dokonca aj slovenčina. „Láska je zmysel,“ povie Hrivňák, ktorý patrí medzi najobľúbenejších mužských manekýnov Ricarda Tisciho. V spote sa prihovára aj topmodelka Lara Stone či jej kolegyňa Joan Smalls. Značka angažovala do nového reklmaného sportu až 27 tvárí ženskému a mužského modelingu.

Givenchy patrí medzi prvé módne domy, ktoré už stihli predstaviť podobu reklamnej kampane na budúcu sezónu. Hrivňák, ktorý má za sebou mimoriadne úspešný rok 2015, bude pravdepodobne bodovať ďalej aj v nasledujúcom roku. Už začiatkom roka ho čaká účasť na pánskych módnych prehliadkach s kolekciami jeseň-zima 2016.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #láska #kampaň #reklama #Givenchy #slovenčina #Filip Hrivnák

+ Zistíte, že potrebujete posilňovať panvové dno, hlavne ak máte vyšší vek.
Nevyberajte priateľov podľa...

+ Dávajte si pozor na nadmerné pracovné zaťaženie, ktoré vás môže vyčerpať.
Buďte otvorení novým výzvam, ktoré...