A nielen to. Dvadsaťjedenročný model, ktorý účinkuje v reklamnom spote nabitom ženskými aj mužskými hviezdami súčasného modelingu, sa pred kamerou dostal aj k slovu. Nová kampaň francúzskeho módneho domu, ktorý kreatívne vedie taliansky dizajnér Ricardo Tisci, dostala podtitul Love (Láska). Jednotliví protagonisti počas minútového minifilmu hovoria krátke vety o láske – samozrejme, vo svojom jazyku.
Pred kamerou tak zaznieva angličtina, španielčina, portugalčina či holandský jazyk, ale miesto dostala dokonca aj slovenčina. „Láska je zmysel,“ povie Hrivňák, ktorý patrí medzi najobľúbenejších mužských manekýnov Ricarda Tisciho. V spote sa prihovára aj topmodelka Lara Stone či jej kolegyňa Joan Smalls. Značka angažovala do nového reklmaného sportu až 27 tvárí ženskému a mužského modelingu.
Givenchy patrí medzi prvé módne domy, ktoré už stihli predstaviť podobu reklamnej kampane na budúcu sezónu. Hrivňák, ktorý má za sebou mimoriadne úspešný rok 2015, bude pravdepodobne bodovať ďalej aj v nasledujúcom roku. Už začiatkom roka ho čaká účasť na pánskych módnych prehliadkach s kolekciami jeseň-zima 2016.