Angelina Jolie
Natalie Portman
Od skorej mladosti patrila pôvodom izraelská herečka medzi dokonalé tváre. Na filmovom plátne aj na červenom koberci. Využiť to v reklame bolo skrátka len logickým vyústením jej prezentácie a pôvabu. Portman, ktorá má doma Oscara za výkon vo filme Čierna labuť, je exkluzívnou tvárou značky Dior. Popri parfume Miss Dior je to aj dekoratívna línia a produkty ako mejkap či rúž, ku ktorým táto drobná útla kráska priťahuje pozornosť prostredníctvom vlastnej krásy. Vzhľadom na to, že jej kontrakt trvá už niekoľko rokov, sa zdá, že svoju funkciu plní na jednotku s hviezdičkou.
Jennifer Lawrence
Francúzsky módny dom Christian Dior sa nikdy neobmedzoval len na jednu slávnu tvár. Skôr naopak – jeho produkty propagujú tie najslávnejšie dámy súčasnosti. Popri už spomenutej Portmanovej sú to napríklad aj herečka Marion Cotillard či speváčka Rihanna. Už niekoľko rokov je značka v spojení aj s herečkou Jennifer Lawrenceovou. Najmladšia držiteľka Oscara za výkon v hlavnej úlohe najnovšie spojila svoju ukážkovú tvár s líniou rúžov, ale propagovala už aj kabelky či okuliare.
Keira Knightley
Získať si pozornosť dizajnéra Karla Lagerfelda zo značky Chanel sa môže vyplatiť. Herečka Keira Knightley vie o tom určite svoje. Už niekoľko rokov je múzou slávneho parížskeho domu a stihla robiť reklamu na parfum, ale aj líniu šperkov či rúž. Tridsaťjedenročná Britka si dokonca v jednom zo spotov zahrala moderné zosobnenie slávnej Coco Chanelovej. Hoci posledný rok si dala prestávku od kariéry, a tým aj medializovania, Lagerfeld ju stále považuje za svoju chránenkyňu a miláčika. „Nejde mu o jej slávu, ale vyžarovanie. To je nezameniteľné,“ uviedol pred časom zdroj z módnej brandže.
Julia Roberts
Zrelá žena, matka a manželka, zároveň však uchvacujúca hollywoodska kráska – herečka Julia Roberts dokáže skĺbiť v sebe viacero atribútov dokonalej reklamnej tváre. A niet preto pochýb, že aj ona je v hľadáčiku známych kozmetických firiem, ktoré ju túžia ukoristiť pre svoje nové produkty. Držiteľka Oscara je však s „rozdávaním“ svojho mena aj vizibility opatrná. Radšej sa vraj upne k veciam, ktorým dôveruje. Samozrejme, za tučný honorár, ktorý pokrýva aj žiadosť exkluzivity. Už niekoľko rokov je trojnásobná matka tvárou parfumu od značky Lancôme. Podľa informácií zo sveta kozmetickej brandže angažovanie Robertsovej urobilo z tejto vône jeden z najpredávanejších parfumov v histórii firmy.