Na svojich internetových stránkach o tom informovala britská BBC. Stalo sa tak kvôli klesajúcej sledovanosti a kritike, ktorú táto show vyvolávala.
Spoločnosť L Brands, pod ktorú Victoria Secret spadá, vo štvrtok uviedla, že musí pracovať na „vývoji“ svojej marketingovej stratégie a hľadať ďalšie spôsoby, ako komunikovať so zákazníkmi. Prehliadku, na ktorej vystupovali najžiadanejšie topmodelky sveta, firma Victoria Secret organizovala od roku 1995 a svojho času bola považovaná za jednu z významných udalostí v módnej a zábavnej brandži.
VIDEO:
Milióny ľudí každý rok sledovali často rafinované kreácie, ktoré predvádzali ženy s dokonalou postavou. Medzi „anjelikov“ Victoria's Secret, ako sa modelkám spoločnosti hovorí, patrila napríklad Karolína Kurková, Gisele Bündchen, Daniela Peštová alebo Heidi Klum.
Avšak vlani sledovanosť prehliadky klesla na doteraz najnižšiu úroveň a jej usporiadatelia sa stretli s kritikou, že je sexistická, zastaraná a jednotvárna.
Vášnivú odozvu vlani vyvolal tiež výrok vtedajšieho šéfa marketingu Victoria Secret Eda Razeka, ktorý v rozhovore pre módny časopis Vogue naznačil, že na prehliadkach spodnej bielizne firmy by nemali vystupovať transsexuálne modelky. Neskôr sa ospravedlnil a začiatkom tohto roka zo svojho postu odišiel.
Povesť spoločnosti L Brands tiež pokazila skutočnosť, že jej zakladateľ, miliardár Les Wexner patril medzi priateľov finančníka Jeffreyho Epsteina. Ten v auguste spáchal samovraždu vo väzení, kde čakal na súdny proces pre podozrenie zo zneužívania mladistvých dievčat. Wexner Epsteina zamestnával čoby poradcu, v roku 2007 s ním ale prerušil kontakty. Tento rok v septembri Wexner priznal, že „sa hanbí“ za to, že Epsteinovi dôveroval, pripomína americká televízia CNN.
Spoločnosť L Brands tento týždeň oznámila, že v treťom štvrťroku zaznamenala čistú stratu vo výške 252 miliónov dolárov, k čomu podľa BBC prispel aj slabý predaj spodnej bielizne Victoria's Secret.