
Mladá dáma sa prihovára pravidelne zástupom svojich fanúšikov s rozličnými príspevkami. Najčastejšie sú o líčení, no snaží sa tiež byť interaktívna a prepojiť sa prostredníctvom svojich videí s prevažne mladými fanúšikmi. Výsledok je poznať. Jej kanál má vyše tristo tisíc odberateľov.
Počas uplynulého víkendu však táto slečna predviedla prvýkrát doposiaľ celkom nepoznanú polohu. Riaditeľka Fashion TV Gabriela Drobová si ju totiž v polovici októbra vybrala za moderátorku svojej módnej televízie. A, samozrejme, pozvala ju aj na svoj víkendový charitatívny event Sparkling Charity Night Gala.
Dnes už plnoletá blondínka, ktorá začala s blogovaním ako 13-ročná a roky si budovala svoju pozíciu, dorazila v róbe od Jany Pištejovej a mnohých prítomných priam očarila. Pravdou je, že stačí mať len pár rokov navyše než samotná blogerka a ľahko sa ocitnete v skupine tých, ktorí ju (ale aj ďalších slovenských youtuberov vôbec nepoznajú). To však pravdepodobne táto dáma nerieši. Post televíznej tváre jej určite prinesie pár nových fanúšikov a generačne rozšíri skupinu, ktorá by ju mohla poznať.
Aj bez moderátorskej kariéry sa však nestratí. Počet odberateľov, mediálna sila a vizibilita, ktorú dosahuje, z nej spravili už pred pár rokmi pracujúcu tínedžerku. Nakrúcanie videí, komentovanie, účasť na rozličných akciách – to všetko je pre Horňákovú dnes vyslovene tvrdým biznisom. V mediálnej brandži sa hovorí, že za nakrútenie trojminútového komerčného videa si účtuje sumu vyššiu ako tisíc eur. Zdá sa vám to pritiahnuté za vlasy? Sila internetu však dnes znamená peniaze. A pravdepodobne si to dobre uvedomili aj vo Fashion TV, keď túto sympatickú dámu angažovali.