Dôvodom nepochybne bol aj výber farby jej odevu, ktorý si princezná z Walesu obliekla v pondelok večer na uvedenie novej benefičnej kampane Shaping Us pod záštitou organizácie BAFTA. Dlhonohá a štíhla tmavovláska sa opäť rozhodla pre britskú značku Alexander McQueen a predviedla sa na verejnosti v žiarivom červenom nohavicovom kostýme.
Čítajte viac Sexy fešák, ktorý kráča denne v pätách kráľa Karola III.? O tomto mužovi si píše internet. Hádajte, o koho ide...Farbu kostýmu, ktorá naozaj vynikala a priťahovala pohľady medzi hosťami akcie, posilnila mama troch detí aj doplnkami. Lodičky aj kabelku ladila v identickom odtieni červenej a všetko doplnila ešte výraznými náušnicami s art-deco inšpiráciou.
Počas pondelňajšieho večera však manželka princa Williama a budúca britská kráľovná neupútala len svojím vzhľadom, ale aj srdečnosťou a dobrou náladou. Kate sa stretla s viacerými hercami, hudobníkmi či moderátormi a fotoaparáty ju zachytili so smiechom, pri srdečne pôsobiacich rozhovoroch aj fotografovaní sa s inými hosťami podujatia. Princ William hral tentoraz tak trochu druhé husle. Hoci na podujatie prišli spoločne, bola to práve jeho manželka, ktorú neskôr fotografi cvakali v prevahe a ako diví.
Kampaň Shaping Us, ktorú kráľovská dvojica prišla podporiť osobne, je nová dlhodobá kampaň od The Royal Foundation Center for Early Childhood, ktorej cieľom je premeniť problém z vedeckého záujmu na jednu zo strategicky najdôležitejších tém našej doby. Tou je vývoj detí na základe skúsenosti a zážitkov z ranného detstva.
Čítajte viac Obklopená deťmi je vo svojom živle! Princezná Kate ukázala nežnú hravú stránku, tento úsmev ne(s)klame„„Počas tejto doby kladieme základy a stavebné kamene pre život. A je to vtedy, keď sa naučíme rozumieť sebe, druhým a svetu, v ktorom žijeme. To je dôvod, prečo je nevyhnutné nielen pochopiť jedinečnú dôležitosť našich prvých rokov, ale vedieť, čo môžeme všetci urobiť, aby sme pomohli vychovať budúce generácie šťastných a zdravých dospelých,“ citoval z pondelňajšieho príhovoru princeznú Kate magazín Hello!.