Jeden z unikátov večera, módnu kreáciu z dielne ateliéru Chanel Haute Couture, predviedla vo štvrtok večer na červenom koberci samotná prezidentka festivalovej poroty – režisérka, scenáristka a tiež občasná herečka Greta Gerwig.
Čítajte viac Krásou vyrážala dych, ale zatieniť sa nenechal ani jej kolega. Najsexi muž planéty Hemsworth vzal do Cannes očarujúcu manželkuBlondínka, na konto ktorej patrí aj fenomenálne úspešná snímka Barbie z minulého roka či film Malé ženy, sa objavila na červenom koberci v čiernej kreácii s pelerínovým pláštikom cez plecia. Model bol po celej ploche vyšívaný flitrami zdobenými motívmi micro CC (teda loga značky) a vreckami z čierneho hodvábneho tylu lemovaného čiernymi šifónovými vrkočmi a zdobenými gombíkmi. Ako informovala značka Chanel novinárov, výroba týchto šiat si vyžiadala 800 hodín práce.
Gerwig od svojho príchodu na francúzsku Riviéru predvádza veľmi pestrý a luxusný štýl, v ktorom „má prsty“ jej štylistka Karla Welch. Hoci napríklad v úvodný deň obe dámy zastihla aj kritika (za oblečenie Gerwigovej do kreácie Maison Margiela Artisanal), inak sa tešia mnohým pochvalným reakciám.
Samozrejme, dianie v Cannes je stále aj o filmoch. Štvrtkové bolo dokonca venované návratu jedného z najslávnejších režisérov histórie – Američanovi Francisovi Ford Coppolovi. Ten priniesol do mesta na pobreží novinku Megalopolis. A spolu s ňou prišli aj hlavné hviezdy, medzi ktorými sa objavujú herci ako Aubrey Plaza, Adam Driver, Shia LaBeouf, Nathalie Emanuel či Jon Voight.
Čítajte viac Supermodelka Naomi si obliekla šaty staré 28 rokov. Ako v nich vyzerá dnes? Trúfla si aj na priehľadnú sukňu a mnohým padli sánky...Ani v prípade tejto delegácie dámy nesklamala. Zatiaľ čo Plaza sa predvádzala v krémovej kreácii Loewe, jej kolegyňu opäť obliekla značka Chanel do modelu haute couture. Na jeho výrobu bolo potrebných päťsto hodín ručnej práce. Ďalšia z prítomných herečiek Chloe Finneman mala na sebe červenú trblietavú tubu Celine.
Megalopolis od FF Coppolu je epickou sci-fi snímkou, ktorá hneď po premietnutí vyvolala v Cannes živé debaty – niektorí tvrdia, že je mimoriadne nudný a zbytočne nafúknutý, iní zase, že ide o „absolútne šialený“ film. Diváci si asi názor na projekt od režiséra, ktorý kedysi vytvoril majstrovské diela ako Apokalypsa či Krstný otec, budú musieť názor spraviť sami.