Tridsaťosemročná predstaviteľka Penelope Featheringtonovej, ktorá v historickom seriáli z produkcie Netflixu, ovládla obrazovky a aj stránky portálov v posledných týždňoch, je najnovšou reklamnou tvárou značky SKIMS. Za tou stojí slávna americká celebrita a podnikateľka Kim Kardashian, ktorá odevnú firmu zakladala v prvom rade s cieľom produkcie tvarovacej bielizne pre dámy.

Impérium sa za niekoľko rokov rozšírilo a jeho portfólio momentálne obsahuje aj produkty ako sú plavky, luxusná línia spodnej bielizne, športové či domáce odevy a tiež pánsku líniu. Pre SKIMS už predvádzalo kolekcie množstvo známych tvárí, medzi inými napríklad aj supermodelka Kate Moss, speváčka Sabrina Carpentet, hereč Barry Keoghan či spevák Usher. Najnovšie k nim teda pribudla príťažlivá Nicola.
V modelingovom debute pre americkú odevnú spoločnosť je hviezda s kyprými ženskými krivkami oblečená v jemných dlhých elastických šatách pastelovej žltej farby, na ďalšej fotografii má tvarovacie šaty z jemného úpletu s dlhými rukávmi a výrazným oblúkovým dekoltom.
„Každý nosí SKIMS,“ hovorí vo videu, ktoré sa už tiež objavilo na stránkach značky Nicola Coughlan. Írska rodáčka iba nedávno nadchla fanúšikov, keď sa rozhovorila o nahých scénach v projekte Bridgerton. Nestavia sa totiž do svetla, že by bolo výnimočné, že sa na obrazovke vyzlieka bacuľatá dáma. Pozornosť upriamuje na to, že sa cíti byť súčasťou skupiny dokonalých žien – čo presne povedala? Kliknite tu.