
Hviezda seriálu Biely lotos sa objavila v reklame na sociálnych sieťach, pod ktorou je podpísaná značka SKIMS. Áno, je to výrobca dámskej a pánskej bielizne či odevov, ktorého hlavnou majiteľkou a investorkou je slávna Kim Kardashian. Tej nie je virálna popularita neznáma a veľmi dobre vie, že treba využiť každý moment záujmu verejnosti. 32-ročný Patrick jej má momentálne požehnane.

Keď sa v prvej epizóde seriálu Biely lotos objavil celkom nahý, krátka sekvencia zo seriálu ovládla internet aj sociálne médiá. Vypomohli si tým aj tvorcovia reklamy na svadobnú kolekciu, v ktorej sa predvádza nielen ratolesť slávneho Arnieho, ale aj jej partnerka – modelka Abby Champion.
Séria snímok, ktorá vznikla, ukazuje dvojicu v ležérnej, ale luxusnej bielizni pre páry. Jedna fotka však zarezonovala o niečo viac. Na nej sa urastený herec predvádza celkom nahý. Akurát pred intímnymi partiami drží svadobnú kyticu.

Pozornosť na dvojicu, ktorá tak možno naznačila, že ju tento rok čaká veľký deň – ten svadobný, však rozriedil neohlásený príchod ďalšej vyzlečenej hviezdy. A tiež je to v reklame. Portorikánsky raper Bad Bunny sa totiž stal novou tvárou značky Calvin Klein a v utorok ráno sa na sieťach ako Instagram, Tik Tok či X objavilo niekoľko záberov z novej kampane.

Tridsaťštyriročný rodák z Vega Baje predvádza „calvinkleinovskú“ klasiku – biele elastické boxerky, ale ešte viac zaujme to, čo odhaľuje okrem nich. Fyzická forma a množstvo tetovaní, ktoré zdobia bývalého partnera topmodelky Kendall Jennerovej. Aj preto veľmi ľahko Bad Bunny zatienil amerického herca a ovládol sociálne siete, trendy aj vyhľadávania.

Mimochodom, v minulosti sa to podarilo aj jeho predchodcovi – hercovi Jeremymu Allenovi Whiteovi, ktorý bol tiež ambasádorom známeho brandu. Viac si môžete pozrieť tu.