Diabol nosí... Versace. Oscarové hviezdy sa spojili v kampani. Vedľa Murphyho žiari aj slávna kráska z Bedárov

Zdeno Gáfrik | 08.04.2024 00:00
anne Foto:
Herečka Anna Hathaway v novej kampani módnej značky Versace, ktorú firma uvádza ako Versace Icons.
Správy o tom, že sa objaví v kampani známej módnej značky, vyrazili do sveta len pár dní po jeho oscarovom triumfe. Herec Cillian Murphy však nie je jedinou "ikonou" pred objektívom.

Taliansky módny dom Versace, ktorý ohlásil spoluprácu s írskym rodákom a informoval o tom, že hviezda sa stane novou tvárou kampane Icons 2024, už zverejnil prvé zábery. Okrem Murphyho sa na nich objavila aj ďalšia oscarová star – víťazka v kategórii Najlepšia herečka vo vedľajšej úlohe.

96th Academy Awards - Arrivals Čítajte viac Tomu sa vraví dvojnásobný triumf: Po Oscarovi pribudla aj 'medúza', írsky herec Murphy bude hviezdou Versace

Reč je o Anne Hathaway, americkej hviezde, ktorá známu sošku dostala za výkon vo filme Bedári a v jej filmografii sa nachádzajú také známe tituly ako Temný rytier povstal, Skrotená hora či Diabol nosí Pradu. Herečka sa dlhé roky pohybuje sebavedomo nielen pred filmovom kamerou, ale aj v módnom svete. V minulosti spolupracovala napríklad so značkou Valentino, klenotníckym domom Bvlgari a Versace je najnovší prírastok do jej „reklamného“ portfólia.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Versace (@versace)

„Každá kolekcia ožije, keď vidím, ako ju nosíš. Tvoje čaro vyráža z každého obrázka. Si veľmi veľmi Versace,“ napísala k fotografii Hathawayovej dizajnérka a kreatívna šéfka domu Donatella Versace. Na zábere je Hathaway oblečená v denimovom komplete s výraznými natupírovanými vlasmi.

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa Versace (@versace)

Značka zverejnila aj prvé fotografie Cilliana Murphyho. Ten si zapózoval v bielom tielku a tmavom pánskom obleku. „Čisté a klasické,“ komentovala Donatella Versace tvorbu kampane. V najbližších týždňoch by mali pribudnúť aj ďalšie fotografie a sprievodné videá. Autormi kampane je duo Mert a Marcus.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ