Osem-dielna séria s názvom „Confessions of a Female Founder“ vzniká v spolupráci s platformou Lemonada Media a sľubuje úprimné rozhovory s úspešnými ženami, ktoré si splnili sny a premenili malé nápady na veľký biznis.

Meghan (43), ktorá sa preslávila vďaka seriálu Kravaťáci, novinku oznámila na Instagrame, kde zdieľala fotografiu v blúzke v odtieni kráľovskej modrej, ku ktorej napísala: „Som nadšená, že sa s vami môžem podeliť o ďalší projekt, na ktorom som pracovala. Rozprávam sa s úžasnými ženami, ktoré sa nebáli riskovať a teraz otvorene hovoria o svojich úspechoch aj pádoch.“
Podcast bude vychádzať každý týždeň a podľa spoluzakladateliek „Lemonada Media“, Jessicy Cordova Kramer a Stephanie Wittels Wachs, pôjde o neformálne rozhovory, ktoré budú pripomínať skôr priateľské debaty pri káve.
„Meghan vytvára bezpečný priestor, v ktorom sa jej hostia cítia pohodlne a sú ochotní zdieľať osobné príbehy, aké doteraz verejne neprezradili,“ povedala Wittels Wachs.
Nový projekt prichádza po jej predchádzajúcom podcaste „Archetypes“ na Spotify, ktorý skúmal stereotypy o ženách a hosťovali v ňom osobnosti ako Serena Williams, Mariah Carey či Paris Hilton. Tentoraz však Meghan prichádza s ešte osobnejším prístupom, keďže sama rozvíja svoju značku „As Ever“, ktorá ponúka produkty ako jedlé kvetinové posýpky, džemy a čaje.
Je to len pár týždňov, kedy manželka princa Harryho odštartovala reláciu With Love, Meghan na Netflixe. 8-dielna séria priniesla divákom rôzne tipy priamo od vojvodkyne týkajúce sa záhrady, dizajnu, varenia… Po prvých častiach sa však spustila na hlavu vojvodkyne ostrá kritika, relácii diváci vyčítali málo inovatívnosti aj obsah s nulovou výpovednou hodnotou. A hoci Meghan v nej sľubovala aj pohľad do fungovania jej rodinného života, ničoho takého sa diváci nedočkali.