Dej videa, ktoré je viac minifilmom než tradičným spotom, sa odohráva v roku 1914 a je inšpirovaný skutočnými udalosťami, keď sa na Vianoce roka 1914 na pár hodín Štedrého večera rozhodli vyvesiť biele zástavy znepriatelené vojská Nemecka a Veľkej Británie a oslávili dokonca spoločne Vianoce.
O tejto udalosti, ktorá sa stala na Západnom fronte počas 1. svetovej vojny, vznikol v roku 2005 aj koprodukčný film Šťastné a veselé. Mimochodom, nominovaný na Oscara za najlepší cudzojazyčný film. Teraz tento motív využili tvorcovia reklamy. Vojaci, ktorí stoja na opačnej strane barikády, si na znak pokoja medzi sebou vymieňajú milované veci – sladkú čokoládu či krekry.
Spot pritom vznikol v spolupráci s organizáciou The Royal British Legion, ktorá finančne pomáha armádnym veteránom. Spoločne s reklamou išla do predaja aj čokoláda Sainsbury v historickom obale, ktorý sa objavuje aj v reklame. Stojí jednu libru a zástupcovia značky vyhlásili, že celý výťažok z jej predaja dostane práve organizácia The Royal British Legion.
Spot videlo na Youtube už vyše 12 miliónov užívateľov a ďalší ho mohli zhliadnuť aj v televízii. Väčšina reakcií je nadšená a pozitívne reaguje na oslavu mieru v časoch, keď aj v súčasnom svete zúria stále vojny. Objavili sa však aj kritické hlasy, že by motív veľkej vojny nemal byť využívaný v reklamnom priemysle s cieľom zvýšiť predaj a generovať zisky. Podľa niektorých webových užívateľov je to hyenizmus – a to aj napriek tomu, že značka zisky venuje vojnovým veteránom. Posúďte to sami.