Aby firma zachovala exkluzivitu značky, nechala tovar radšej spáliť, než by ho zlacnela, informoval server BBC. Firma k tomu vo štvrtok uviedla, že spaľovanie sa vykonáva ekologicky šetrným spôsobom a že výsledná energia sa ukladá.
Spoločnosť známa predovšetkým svojimi šatkami a kabátmi (trenčkotmi) s typickým vzorom béžovo-červeno-čiernej kocky sa nespráva inak ako ostatné módne domy, ktoré tiež dávajú prednosť páleniu pred možnosťou, že by tovar mohol byť rozkradnutý či znehodnotený predajom za nižšiu cenu.
Hodnota vlani spálených výrobkov značky Burberry bola o šesť percent vyššia ako v predchádzajúcom finančnom roku.
Firma obchodovaná na londýnskej burze a zahrnutá do hlavného indexu FTSE 100 oznámila, že minulý rok bol neobvyklý. Kvôli predaju licencie na svoje parfumy a kozmetiku americkému koncernu Coty musela zničiť práve predovšetkým veľké množstvo starších voňaviek.
V minulom finančnom roku vykázala do 31. marca päťpercentný rast zisku na 413 miliónov libier. Odbyt zostal takmer bez zmeny na 2,7 miliardy libier.
Kúsky značky Burberry sú obľúbené aj medzi celebritami a známymi osobnosťami – nosia ju napríklad vojvodkyňa Kate, britské hviezdy ako Keira Knightley, Suki Waterhouse či Naomi Campbell a Kate Moss, ale aj prvá dáma USA Melania Trumpová, ktorá sa nedávno v trenčkote Burberry objavila na štátnej návšteve Veľkej Británie.