V danom prípade stavebná firma inzerovala nízke ceny v novom bytovom komplexe, na ktorom bola snímka rozpačitej modelky s nevýrazným poprsím a nápis Máme maličké ceny a veľa komplexov.
„FAS vyhodnotil malé poprsie ako fyzickú vadu,“ všimli si úradné vysvetlenie médiá, vrátane ruskej redakcie BBC. „Ukázalo sa, že aj sám úrad môže o posudzovanom predmete náhodne udrieť čosi poriadne nevhodné,“ poznamenala stanica na svojom webe. Protimonopolný úrad sa ďalšieho komentára zdržal.
Protimonopolný úrad pomerne často nariaďuje odstrániť reklamu urážajúcu ženy, alebo za ňu dáva pokuty. O tom, čo je urážlivé, rozhoduje špeciálna komisia odborníkov. Tá v prípade billboardu z Archangelska nielenže dala za pravdu sťažnosti, že ide o sexistickú reklamu, urážajúcu a ponižujúcu ženy, ale dodala, že „reklama poukazuje na fyzické vady žien (maličké poprsia)“.
Firme, ktorá billboard použila, hrozí pokuta až pol milióna rubľov (asi 6400 eur).