Zhruba osemcentimetrové tetovanie na rameno, predlaktia alebo stehno sa rovná sendvičom zadarmo na rok, päťcentimetrové tetovanie sa potom rovná sendvičom zadarmo na mesiac. O kampani informoval ekonomický web stanice Fox News.
Spoločnosť Subway pozýva svojich milovníkov v stredu na party v Las Vegas, kde bude mať celkom deväť ľudí možnosť nechať si vytetovať logo novej kampane Subway výmenou za darčekové poukážky na sendviče. Jeden človek, ktorý sa rozhodne nechať si vytetovať v priemere 30-centimetrové logo, dostane darčekové poukážky v hodnote 50-tisíc dolárov.
Čítajte viac To si nakreslil sám? Fanúšikovia vtipkujú o novom tetovaní MourinhaPodľa nezávislej webovej stránky Fastfoodprice.com, ktorá porovnáva ceny vo fastfoodových reťazcoch, stojí veľká porcia sendviča v Subway v USA priemerne 6,9 dolára. Pre jedného človeka s 30-centimetrovým tetovaním loga by to teda znamenalo, že si môže objednať sendvič každý deň takmer 20 rokov. Menšie ponuky na mesačné či ročné poukážky môže využiť osem ďalších ľudí.
Dobrovoľníkom, ktorí musia byť starší ako 21 rokov a pravdepodobne doraziť s dostatočným predstihom, pretože akcia je bez registrácie, na párty v Las Vegas, vytetuje logo Subway DJ Tambe, dvojnásobný víťaz americkej televíznej súťaže Ink Master (Majster atramentu) alebo člen jeho tímu.