Nahrávka sa na internete dá vidieť od júla, rýchlo sa ale stala hitom a už v novembri bola najsledovanejším videom.
Spoločnosť Google, ktorá YouTube vlastní, uviedla, že na tanečnú pieseň juhokórejskej popovej hviezdy sa každý deň pozrie asi sedem až desať miliónov ľudí. PSY tak výrazne prekonal doterajšieho premianta YouTube, kanadského speváka Justina Biebera a jeho videoklip Baby.
„Psyov úspech je parádnym dokladom toho, že chytľavá hudba a, ehm, jazdecké tanečné pohyby, majú univerzálnu príťažlivosť,“ uviedol na blogu YouTube jeden z jeho manažérov Kevin Allocca. Alocca tým narážal na trochu nezvyčajné tanečné kreácie speváka Pak Če-Sanga, ktoré niektorým divákom pripomínajú štylizovanú jazdu na koni.
Juhokórejský videoklip je natoľko populárny, že na YouTube majú ohlas aj jeho početné paródie. Jednu natočili britskí vojaci, svoju verziu si vyrobili aj príslušníci thajského námorníctva.