A práve tohto pána sa rozhodla do svojej novej reklamy obsadiť značka Dermablend. Výsledok je fascinujúci a zábavný zároveň. Z hrozivo pôsobiace „týpka“ totiž odborníci na vizáž urobili „obyčajného“ muža. Teda tak obyčajného, ako je to len možné.
Genest sa pred kamerou objavuje ako bežný mladík – s vyholenou hlavou a piercingom na koreni nosa. Až po pár sekundách, keď si začne odličovačom utierať pokožku, začne divákovi svitať, že jeho obyčajná tvár je krycí mejkap. A ako nám chcú ukázať v reklame, dokáže prekryť aj celotelové tetovanie.
„Pripadal som si celkom normálne. Bol som to stále ja,“ skomentoval svoju chvíľkovú premenu, ktorú absolvoval pre reklamu. Genest síce nedrží rekord najpotetovanejšieho muža na svete, ale svoje pomaľovanú polovicu tela plánuje ešte rozšíriť.