Vopred pritom odmietla očakávanú kritiku, ktorá sa v podobných prípadoch znáša na turistov, ktoré architektonické poňatie pamätníka k hrám na naháňačku alebo schovávačku priamo nabáda.
Tridsaťdeväťročná mala v nedeľu večer koncert na berlínskom Olympijskom štadióne. Ešte predtým na Instagrame zverejnila svojich detí pobehujúcich medzi 2711 betónovými blokmi berlínskeho pamätníka nacistického vyvražďovania Židov.
„Človek, ktorý to vytvoril, veril, že deti sú deťmi a pre mňa je to oslava života po smrti. Prosím nechajte si svoju nenávisť a odsúdenia pre seba,“ napísala slávna speváčka v komentári k fotografii. „Tieto dve deti sú vlastne Židia, rovnako ako ja a celá moja rodina z matkinej strany,“ zdôraznila tiež Pink.
Terčom kritiky bývajú ľudia, ktorí si pri pamätníku robia veselé „selfíčka“. Samotný tvorca pamätníka, americký architekt Peter Eisenman, podľa DPA vyhlásil, že nemá problém s tým, keď sa na gigantickej inštalácii hrajú deti.
Aj väčšina komentárov užívateľov Instagramu k fotografii Pink je pozitívnych. „Nevidím tu žiadnu neúctu. Vidím krásnu fotografiu, kontrast s vážnosťou pamätníka. A nevinné deti, ktoré behajú, hrajú sa (a pravdepodobne sa smejú) len zdôrazňujú hlbokú stratu,“ napísal jeden z užívateľov.
Iná prispievateľka však vyjadrila opačnú mienku. „Nemysli si, že máš vo všetkom pravdu, keď si slávna. Je neúctivé, keď dovoľuješ svojim deťom, aby pobehovali po miestach, ako je toto,“ stojí v odsudzujúcej poznámke.