Po zisku Zlatého glóbusu za výkon vo filme Vtedy v Hollywoode a horúcich tipoch aj na zisk Oscara boduje aj v reklame.
Päťdesiatpäťročný herec sa stal tvárou pánskej značky Brioni a v utorok popoludní sa objavili na verejnosti prvé zábery reklamnej kampane s kolekciou na aktuálnu sezónu. Pitt, ktorý mal na sebe smoking Brioni aj počas vyhlásenia Zlatých glóbusov, nafotil sériu záberov – zatiaľ výlučne čiernobielych.
Pri fotení však nezostane. Značka údajne plánuje uviesť na trh aj limitovanú edíciu smokingu a doplnkov spoločenskej pánskej módy v druhej polovici roka, pod ktorou bude podpísaný ako spoludizajnér práve Pitt. Tvrdí to na svojej stránke portál WWW.com.
„Vždy som zbožňoval elegantný a nadčasový dizajn, ktorý prináša značka Brioni,“ vyhlasuje v kampani Pitt, ktorého v minulosti častokrát zaraďovali medzi najlepšie oblečených mužov planéty.