„Vôbec neviem, prečo to tak je. Francúzi sú typickí v tom, že nemajú veľmi radi cudzincov. Spočiatku som si myslela, že to bude futbalom – keď bol ešte Chris v reprezentácii, ale iné manželky futbalistov sa nikdy netešili takej obľube. Možno to bude mojim pôsobením v Červenom kríži,“ uvažuje nahlas Adriana.
Práve s medzinárodnou zdravotníckou organizáciou sa spája meno dlhonohej Slovenky už niekoľko rokov. „Keď som kedysi začínala v Červenom kríži, robil sa prieskum o tom, koľkí Francúzi ovládajú základy prvej pomoci. Dopadli katastrofálne. Výsledok bol len chabých pár percent,“ vysvetľuje Sklenaříková, ktorá sa v tomto smere zaslúžila o veľmi dobrý progres. „Dnes sú na tom omnoho lepšie. Kampaň, v ktorej sme im vysvetľovali, ako treba postupovať v prípade poskytnutia pomoci, zabrala. Čísla sa vyšplhali až na štyridsať percent,“ usmieva sa Adriana.
Sklenaříková sa okrem pôsobenia v Červenom kríži sústreďuje aj na vlastné podnikateľské aktivity. Nedávno predstavila na Slovensku vlastnú líniu kozmetiky Silicium +. Tá by sa mala čoskoro okrem Francúzska, Česka a Slovenska predávať aj na blízkom Východe a v Amerike.