Poľsko-česká hviezda zdieľala záber, na ktorom je zreteľne vidieť celú komunikáciu a spojenie so streamovacou službou Spotify na obrovskej ploche v centre diania vo Veľkom jablku. Farna sa však na Times Square neocitla úplnou náhodou. Spotify si ju vybralo ako jednu z tvárí novej kampane Equal, globálnej iniciatívy, ktorá má upozorniť na potrebu rovnoprávnosti žien a mužov v hudobnom priemysle.
Farna, ktorá je často terčom komentárov či stredobodom pozornosti médií pre svoje krivky, napísala v stredu na svojom Instagrame humorný komentár k úspechu, ktorý zaznamenala. „Time Square, New York práve teraz. Tak už som oficiálne veľká ako barák. Ale táto veľkosť XXL mi celkom lichotí.“
Farnu si spoločnosť Spotify nevybrala náhodou. Môže za to jej skladba Telo, vďaka ktorej sa ocitla v zozname svetových speváčok, ktoré Spotify zaradil do výberu spomenutej globálnej kampane a jej myšlienky.
Pesnička má na YouTube okolo milióna zhliadnutí, aký je počet streamovaní priamo na hudobnej službe známe nie je. Dá sa však predpokladať, že k tvorbe 27-ročnej speváčky, ktorá kariéru odštartovala ešte ako tínedžerka, sa určite dostane viac ľudí aj z iných krajín ako je Česko, Poľsko či Slovensko.