Informoval o tom server BBC News, podľa ktorého inštitúcia zháňa niekoho, kto by jej poskytol odborné poznatky o fanúšikovskej kultúre a suveníroch, ktoré priaznivci Swiftovej zbierajú, ale aj vytvárajú.
Múzeum uviedlo, že ho zaujímajú predovšetkým náramky priateľstva, ktoré fanúšikovia 14-násobnej držiteľky Grammy vyrábajú a následne ich medzi sebou na koncertoch vymieňajú, ale tiež podomácky zhotovené transparenty, cedule či kostýmy.
Čítajte viac Dokonalá šou aj striptíz pre publikum: Usher na Super Bowl ohúril hosťami i svalmi, Taylor Swift priletela až z TokiaLondýnska inštitúcia, ktorá sa špecializuje na umenie, dizajn a performančné umenie, chce niekoho do funkcie vymenovať ešte predtým, ako 34-ročná popová hviezda začne európsku časť svojho turné s názvom Eras. Prvý koncert v Európe sa podľa oficiálnych webových stránok speváčky uskutoční 9. mája v Paríži. Ponúkaná pozícia je iba jednou z niekoľkých, ktoré chce múzeum zaplniť superfanúšikmi rôznych celebrít, ale aj značiek a predmetov, aby mu pomohli so zbierkami a výstavami. Hľadá tiež napríklad ľudí, ktorí sú fanúšikmi značky Crocs, emotikonov či kultúry takzvaných drag queens, teda mužov, ktorí svojím oblečením a správaním stvárňujú ženy, často na prehliadkach či sólových vystúpeniach.
Ide o súčasť snahy rozšíriť „rozsiahle kurátorské vedomosti“ zapojením radových odborníkov, ktorí by pomáhali vo „špecifických kultúrnych záľubách“. Múzeum už obsadilo štyri takéto miesta – našlo nadšencov, ktorí mu radia s takzvanými Toby džbánmi stvárňujúcimi sediace osoby, kartičkami s pokémonmi, štýlom obliekania Gorpcore, inšpirovaným outdoorovými aktivitami, ale noseným v každodenných situáciách a stavebnicami Lego.
Prihlásiť sa môžu ľudia zo Spojeného kráľovstva nad 18 rokov, do 7. marca.