Na nedávnej párty v Miláne, ktorej hostiteľom bola značka Fendi a na ktorej všetci pózovali s dizajnovou novinkou – kožušinovým príveskom Karlito v podobe samotného dizajnéra, sa objavili potomkovia slávnych rodín, dediči, mladí šľachtici, ale tiež hviezdne deti bývalých kráľovien mól a časopisov.
Chlapci Harry a Peter Brantovci sú ratolesťami slávnej krásky Stephanie Seymour a miliardára Petra Branta. Hoci ani jeden z nich by nemusel pre finančný dostatok zavadiť o nejakú prácu, záujem modelingového sveta ich nenechal chladnými. Ktohovie, možno vďaka mame, ktorá aj vo veku 44 rokov stále dokáže zabodovať na stránkach časopisov a v reklame, možno pre vlastný pocit uspokojenia z medializácie a popularity.
Dvojica bratov pritom v minulosti fotografovala aj spoločne, úspešnejší je momentálne starší Peter – ten sa totiž stal aj novou tvár francúzskej značky Givenchy.
Medzi hosťami hviezdneho milánskeho eventu bola aj Lily McMenamy. Na prvý pohľad žiadna prvoplánová kráska, plné pery, nerovné zuby a ešte akási pubertálna pojašenosť. To všetko však z dcéry niekdajšej supermodelky Kristen McMenamyovej spravilo novú hviezdu modelingu. Aj s prestížnou zákazkou od Marca Jacobsa na jeho kampaň.
Trend angažovania detí slávnych či bohatých v módnom svete napĺňa bez pochyby aj modelka Cara Delevingne – inak tiež múza Karla Lagerfelda. Bola to práve ona, ktorá ako prvá vo februári tohto roka predviedla na móle prívesok Karlito. Hoci stále ešte nie je v predaji, už teraz je na tento kožušinový doplnok poradovník. Bohatú klientelu neodrádza ani cena, ktorá je takmer 1700 dolárov.