Rihanna mení módne dejiny, bude prvou černošskou tvárou Dior!

Popularita súčasných afroamerických hviezd filmu a hudby je síce obrovská, ale ich účasť v reklame luxusných módnych domov stále veľmi zriedkavá. Speváčka Rihanna však možno odštartuje nový trend.

17.03.2015 16:24
debata
Rihanna  na prehliadke značky Dior v New Yorku. Foto: SITA
Rihanna Rihanna na prehliadke značky Dior v New Yorku.

Dvadsaťšesťročnú rodáčku z Barbadosu si francúzsky módny dom Dior vybral ako novú reklamnú tvár. Jeho zástupcovia to potvrdili už minulý piatok. Znie až neuveriteľne, že Rihanna sa tak vlastne stane ambasádorkou tmavej pleti v bezmála 70-ročnej histórii parížskeho módneho domu.

„Znamená to pre mňa ohromne veľa, znamená to veľa pre moju kultúru, pre mladé dievčatá všetkých farieb pleti,“ citoval speváčku portál Dazeddigital.com. Momentálne Rihanna vraj už nakrúcala a fotila kampaň v rámci reklamej série Secret Garden pod vedením fotografa Stevena Kleina v priestoroch Versailles. Jej podoba sa objaví v médiách už o pár týždňov.

Módni odborníci však poznamenávajú, že angažovanie Rihanny ako prvej ženy afroamerického pôvodu bude veľmi prínosné aj pre Dior samotný. Len predvčerom sa potvrdilo, že speváčka má na Instagrame už 16 miliónov nasledovníkov, ďalšie milióny ľudí ju sledujú na Facebooku. Sila sociálnych médií v súčasnosti narástla tak, že módne značky si veľmi dobre uvedomujú, že ich prostredníctvom sa známe osobnosti prihovárajú ľuďom po celom svete. A zvyšujú tak popularitu produktov, s ktorými sa spájajú. Dôkazom je aj nedávna reklamná kampaň módneho domu Balmain s televíznou celebritou Kim Kardashianovou a jej manželom Kanye Westom.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #kampaň #Rihanna #reklama #Dior

+ Prepracovanie a únavu nepodceňujte, radšej si do sýta oddýchnite.
Peniaze, ktoré vám ponúkajú si zaslúžite, načo...

+ Pravidelne regenerovať svoje sily je správne, inak padnete únavou.
Podnikanie bude smerovať dopredu a vy budete...