Dvadsaťšesťročnú rodáčku z Barbadosu si francúzsky módny dom Dior vybral ako novú reklamnú tvár. Jeho zástupcovia to potvrdili už minulý piatok. Znie až neuveriteľne, že Rihanna sa tak vlastne stane ambasádorkou tmavej pleti v bezmála 70-ročnej histórii parížskeho módneho domu.
„Znamená to pre mňa ohromne veľa, znamená to veľa pre moju kultúru, pre mladé dievčatá všetkých farieb pleti,“ citoval speváčku portál Dazeddigital.com. Momentálne Rihanna vraj už nakrúcala a fotila kampaň v rámci reklamej série Secret Garden pod vedením fotografa Stevena Kleina v priestoroch Versailles. Jej podoba sa objaví v médiách už o pár týždňov.
Módni odborníci však poznamenávajú, že angažovanie Rihanny ako prvej ženy afroamerického pôvodu bude veľmi prínosné aj pre Dior samotný. Len predvčerom sa potvrdilo, že speváčka má na Instagrame už 16 miliónov nasledovníkov, ďalšie milióny ľudí ju sledujú na Facebooku. Sila sociálnych médií v súčasnosti narástla tak, že módne značky si veľmi dobre uvedomujú, že ich prostredníctvom sa známe osobnosti prihovárajú ľuďom po celom svete. A zvyšujú tak popularitu produktov, s ktorými sa spájajú. Dôkazom je aj nedávna reklamná kampaň módneho domu Balmain s televíznou celebritou Kim Kardashianovou a jej manželom Kanye Westom.