O jeden z nich sa postarala aj austrálska topmodelka Miranda Kerr, ktorá si strihla miniatúrnu roličku v reklame na nový automobil známej americkej značky. Hlavným hrdinom reklamy je však športovec Cam Newton. Reklama ukazuje kratučký pohľad na zápas dvoch detských tímov, ktorý z hľadiska pozorujú dvaja otcovia. Keď na parkovisku zaparkuje nové auto, jeden druhého sa pýta, či už videl tento nový Buick.
„Ak to je Buick, tak môj syn je Cam Newton,“ odpovie mu na to afroamerický otec a na ihrisku sa jeho dieťa zmení na slávneho hráča amerického futbalu. Záver potom patrí práve topmodelke Kerrovej. „Ak to je Buick, tak ja som supermodelka,“ odpovie tréner na otázku samotného Newtona, či už videl nové vozidlo. A ako inak, zmení sa na bývalú manželku Orlanda Blooma a hviezdu prehliadok Victoria's Secret.
Počas Super Bowl sa však diváci môžu tešiť na desiatky ďalších reklám. Medzi firmami, ktoré pravidelne investujú milióny do reklamy, sú známe športové značky, výrobcovia automobilov, ale tiež poisťovacie spoločnosti či banky.