Vlastné krémy či parfém zatiaľ nechystá, stala sa však tvárou luxusnej kozmetiky La Prairie, pri ktorej sa ceny jedného téglika začínajú aj pri štyroch-piatich tisíckach. „Asi sa zbláznili, ale oslovili ma, aby som sa stala ich reklamou a túto ponuku som prijala,“ hovorí Lýdia, ktorá by vraj všetky ostatné značky s takouto žiadosťou odmietla. Sama pritom priznala, že pred štyrmi rokmi nemala ani tušenia, čo to vôbec za kozmetiku je.
„Mala som do noci prehliadku v Košiciach a potom som odšoférovala do Banskej Bystrice. Bola som veľmi zničená a pred premiérou na strednom Slovensku som išla do kozmetického salóna. Vtedy ma ošetrili touto značkou prvýkrát,“ vysvetľuje históriu Eckhardt. „Dievčatá zo salóna ma pochválili, že som omladla. Nie som veľmi typ, ktorý by veril reklamám o chudnutí, hustote vlasov či mladnutí po kréme, ale začala som kozmetiku používať,“ hovorí dizajnérka, ktorá k parfému značky dokonca pred časom vytvorila jednu celú kolekciu.
Kupovať si ošetrujúce prípravky za niekoľko tisíc však ide celkom do peňazí. Míňa teda Eckhardt viac na kozmetiku než na šaty? „Na šaty nemíňam takmer nič. Som typický návrhársky typ. Moja ženská márnivosť je uspokojená tým, že všetko, čo je v salóne, môžem mať. Takže vlastne nechcem nič a vystačím si s pohodlnými nohavicami, košeľou a svetríkom,“ s úsmevom okľukou odpovedá návrhárka.