Teda, buďme presní, parížska firma vyrábajúca slávne kabelky a doplnky si Gonzálezovú vybrala za tvár svojho najnovšieho voňavého počinu – parfumu s trefným názvom On the beach (Na pláži), v ktorom sa kombinujú tóny kvetov yuzu, neroli a aromatické bylinky. Aj kampaň, ktorú už 33-ročná Eiza nafotila pred pár týždňami a ktorú v týchto dňoch značka odtajnila svetu, vznikla priamo na slnkom zaliatej idylickej pláži v kalifornskom Malibu.
Čo zaujme možno ešte viac, modelka a herečka sa pre fotenie reklamných záberov nechala obliecť len do farby. „Vyzerá to, že som sa kotúľala po kúzelnom dúhovom piesku,“ citoval Gonzálezovú portál magazínu Vogue. Na nahé telo si nechala kráska namaľovať novú vrstvu v odtieňoch od nebeskej modrej, cez nechtíkovú a mandarínkovú farbu inšpirovaných západom slnka. O tento počin sa postaral multimediálny umelec Alex Izrael.
„Trvalo to celých osem hodín, takmer deväť, čo je šialené. A potom trvalo takmer štyri hodiny, kým sme sa toho zbavili,“ prezradila tiež pre módny magazín herečka. No s humorom dodala, že to bol asi najlepší píling, aký kedy zažila. "Mala som najjemnejšiu pokožku, akú si pamätám,“ komentovala nová tvár značky Louis Vuitton.
Gonzalez je aj vďaka posledným projektom vďačným objektom paparazzov v Los Angeles, kde žije a tvorí. So železnou pravidelnosťou ju fotografujú na ulici, či už je to v športovom úbore po tréningu alebo pri večernom záťahu s kamarátkami v reštaurácii. Naposledy sa príťažlivá herečka takto objavila práve po večeri v jednej z reštaurácií v LA. V ruke držala kabelku Louis Vuitton. Núdzou o pozornosť zo strany luxusných značiek však netrpí. Naposledy ju bolo vídať s kabelkami z nových kolekcií značky Valentino.