Medzi najpôvabnejšie ozdoby červeného koberca patrila česká herečka Jitka Schneiderová. Ukázala, že krása spočíva v jednoduchosti a efektnom detaile. Na jej dymovo šedej kreácii od Ivany Mentlovej, ktorá postrádala akékoľvek zdobné detaily okrem tenučkého čierneho opasku, to bol výrazný rozparok. Zvyšok už zvládla nositeľkina grácia a pôvab. Odtieň ryšavých vlasov krásne hral s tónom farby na šatách, ale aj pri modrej kabelke.
Stávka na jednoduchosť vyšla aj herečke Anni Geislerovej, ktorá sa vo Varoch objavila v snehobielej večernej toalete – zdobenej len efektným riešením preloženia látky v oblasti golierika. Strieborná kabelka biely tón šiat vhodne dopĺňala. Účes a'la hollywoodska diva len podporil honosný dojem celkového stylingu a podujatia ako takého.
Biela bola aj farba slovenskej modelky Andrei Verešovej a jej šaty od Natali Ruden sa nedali prehliadnuť. Opticky efektný model, v ktorom dekolt zvierali „ostré prsty“ cípov látky a priehľadný tyl budil dojem, že má modelka odhalené plecia aj chrbát, vznikal vraj niekoľko dní. Bol totiž ušitý zo 48 dielov a vyšiel na zhruba 100-tisíc českých korún. Verešovej šaty svedčali – možno aj preto, že pôsobili veľmi typicky. Modelka vždy volí s dôrazom na jeden-dva detaily, ktoré akoby kričali „mňa nosí Verešová“. Rozhodne by však bolo zaujímavé vidieť ju raz v niečom, čím by celkom vybočila zo zaužívaných cestičiek.
Trošku inú verziu večernej módy predviedla Olga Menzelová – manželka slávneho režiséra Jiřího Menzela. Čierny nohavicový overal z dielne Elieho Saaba osviežovali čipkované dlhé rukávy. Siluetu nositeľky model krásne predlžoval a Menzelová vyzerala sošne a veľmi vznešene. Hra na jing a jang, keď „čiernu“ manželku dopĺňal do bieleho predĺženého saka vyobliekaný pán režisér, však veľmi nevyšla. Vyzeralo to akoby Menzelová cestou na červený koberec našla nejakého zabudnutého kúpeľového ženícha.
Hoci červený koberec priam volá po veľkolepej róbe, medzinárodný hosť – francúzska herečka Astrid Bergés Frisbey podobné „odporúčania“ ignorovala. Ale prečo by aj nie. Vyzerala nádherne a jej voľba šiat z kolekcie Chanel Couture schovala do vrecka väčšinu prítomných žien. Už len samotné kreácie zo superluxusnej kolekcie couture, ktorú vybrané módne domy prezentujú dvakrát ročne, sú umeleckým dielom. Prírodná krása Frisbeyovej, ktorá je miláčikom Karla Lagerfelda, ešte celkový dojem moderného luxusu umocnila.
Veľkým prekvapením a, bohužiaľ, nie práve pozitívnym, bola Dagmar Havlová. Keď do Varov dorazila, mala na sebe mladistvú kombináciu denimu a bielej blúzky, na červenom koberci sa však zmenila na matrónu. Pri tom, ako sa v minulosti bývalá prvá dáma často prezentovala a s akou mierou dokázala dávkovať ten správny módny štýl, sa tentoraz jej šaty zdali až nepochopiteľné. Róba s vystuženou zvonovou sukňou, podšitou fialovým saténom a vpredu skrátenou, pôsobila viac ako kostým z nejakej rozprávky – tento dojem ešte umocňovala z ramien naznačená akoby v polovici seknutá pelerína. Havlovej kreácia pridávala na masívnosti.