„Pracujem nonstop celé desaťročia a čoraz viac si uvedomujem dôležitosť užívania si života,“ hovorí Lopez v reklame. „Len som chcela vytvoriť niečo lepšie. Lepšiu chuť, lepšie ingrediencie, niečo, čo chcem piť so svojimi priateľmi a rodinou a to je Delola.“
Koktaily, ako hovorí Lopez v reklame, neobsahujú obvyklé „umelé prísady“ a cukry, ktoré obsahujú iné nápoje a majú približne rovnaké množstvo alkoholu ako pohár vína. Samotná Lopezová je zachytená, ako drží jeden z nápojov so slamkou v ústach, ale nezdá sa, že by ho skutočne popíjala.
Fanúšikovia na reklamu okamžite reagovali, sú sklamaní rozhodnutím herečky a speváčky propagovať konzumáciu alkoholu vzhľadom na to, že otvorene hovorila o negatívnych účinkoch pitia na zdravie. Takisto sa im tento krok nepáči v súvislosti s tým, že jej manžel, Ben Affleck, v minulosti skončil niekoľkokrát na protialkoholickom liečení a o svojom probléme s alkoholom otvorene hovoril.
Čítajte viac Affleck opäť podľahol alkoholu, Garner ho odviezla na liečenie„Som sklamaný a rozčarovaný… Najskôr rozpráva o tom, ako nepije alkohol a vyzdvihuje všetky výhody, ktoré to prináša. A čo jej partner? Nezáleží na tom, aký typ dobrých zložiek jej drinky obsahujú, stále je to alkohol, čiže toxín,“ v tomto duchu sa množia komentáre pod reklamou na Instagrame.