Americký herec, ktorého našinec môže poznať napríklad z oceňovaného seriálu Medveď (White má za výkon v ňom aj Zlatý glóbus), sa stal novou tvárou značky Calvin Klein. Prvé reklamné zábery, ale aj bezmála 40-sekundové video, ktoré zachytáva herca na streche jedného z newyorských domov len v spodnej bielizni, ovládli vo štvrtok večer sociálne siete a módne portály.

O Allenovi Whiteovi sa síce vedelo, že je fanúšikom športu a že patrí medzi fyzicky veľmi zdatné a príťažlivé postavy Hollywoodu. Nová kampaň však jeho fyzickú príťažlivosť zvýraznila priam do tých najmenších detailov.
Biele boxerky, klasika s logom značky dostávajú rovnaký priestor ako hercova svalnatá a vyrysovaná postava. Bol to však aj zámer amerického výrobcu. Ako totiž informoval, novú kolekciu sa snažil prezentovať s poukázaním na "„moderné inovácie a zmyselnosť vo svojej najčistejšej forme“.
Jeremy Allen White sa len nedávno objavil vo filme Iron Claw (Železný pazúr), v ktorom stvárnil jedného z bratov – profesionálnych zápasníkov po boku Zaca Efrona. Obaja herci priznali, že pre úlohy vo filme zintenzívnili svoj tréning na maximum a nabrali niekoľko kilogramov svalovej hmoty. Allen White to nepochybne zúročil aj v reklame, ktorá vzdáva poctu zvádzajúcej a priam omamujúcej maskulinite, ale tiež klasickej bielizni a mestu New Yorku.
Autorom záberov aj reklamy je módny fotograf Mert Alas, ktorý má na konte renomované spolupráce aj reklamnú tvorbu – či už ako sólový autor, alebo v minulosti v tandeme s kolegom Marcusom Piggotom.
Nová kampaň Calvin Klein s Allenom Whiteom (mimochodom, aj tento rok nominovaným na Zlatý glóbus za druhú sériu Medveďa) od svojho zverejnenia okamžite ovládla sociálne siete a priniesla množstvo vyhľadávania, zdieľania či tvorbu komentárov a memečiek. Z hercovho mena a názvu značky sa za pár hodín stal najtrendovejší výraz vo vyhľadávaní na viacerých platformách a na Whitea dokonca reagovali aj niektorí slávni kolegovia.
Výber z humorných reakcií na internete