Ako napísal britské médiá, táto zmena zmiatla turistov aj miestnych, z ktorých mnohí minuli stanicu, kde chceli vystúpiť.
Stanicu Bond Street od piatku až do utorňajšieho rána tohto týždňa ozdobili cedule s novým názvom v jasne modrej farbe s logom Burberry. Mali propagovať otvorenie novo prebudovaného hlavného obchodu značky na Bond Street, ale vyvolali predovšetkým množstvo sťažností od dezorientovaných cestujúcich, uviedol prevádzkovateľ hromadnej dopravy v Londýne Transport for London (TfL).

„Úprimne povedané, počul som veľa rôznych vecí, ale bohužiaľ nič pozitívne,“ povedal jeden zo zamestnancov TfL, ktorý si neželal byť menovaný. „Ľudia hovorili: Prečo to tu je? Zmiatlo nás to. Videli sme Burberry Street a mysleli sme si, že sme na zlom mieste.“
Hovorca TfL odmietol upresniť, koľko firma Burberry za túto reklamnú kampaň zaplatila, ale povedal, že získané peniaze budú investované do londýnskeho dopravného systému. Značka Burberry zároveň tento týždeň predstavila aj novú kolekciu módneho domu na jar a leto 2024. Prišli si ju pozrieť množstvo celebrít, tie však asi hromadnou dopravou cez Bond Street necestovali. Galériu si pozrite vyššie.

TfL sa podľa svojej poslednej finančnej správy, ktorá bola zverejnená tento rok v júli, zápasí so stúpajúcou infláciou a prevádzkovými nákladmi, ktoré sú o päť percent vyššie ako vlani. Počet cestujúcich je teraz na 89 percentách v porovnaní s dobou pred pandémiou covidu-19.