Reč je, samozrejme, o jeho tohtoročnej moderátorke – slávnej Talianke, ktorú dobre pozná celý svet – najmä ten módny a zaoberujúci sa luxusným tovarom. Žena, ktorú sleduje na Instagrame viac ako 26 miliónov ľudí, je totiž známa svojím luxusným módnym štýlom a spoluprácou so slávnymi módnymi, kozmetickými či šperkárskymi značkami.
Čítajte viac Milióny Talianov neverili vlastným očiam! Najslávnejšia blogerka pred kamerami.... počkať, tak je nahá či nie?Jednu z nich oslovila Chiara Ferragni aj v prípade príprav garderóby na záverečný ceremoniál hudobnej akcie, ktorá sa roky vysiela na obrazovkách národnej televízie RAI. Po francúzskom ateliéri Dior si tentoraz vybrala módny dom Schiaparelli (ten istý módny dom, ktorý len nedávno vyvolal rozruch šatami s hlavami divých zvierat).
Pred kamerami predviedla Ferragni dohromady až štvoro rozličných modelov – do očí však aj tentoraz udrel najprovokatívnejší z nich. Jasnomodré šaty na jedno ramienko, ktoré odhaľovali poprsie pod nimi. Presnejšie povedané jeho presný odliatok zo zlata, ktorý pre blogerku pripravovali niekoľko týždňov v parížskych dielňach.
Čítajte viac OBRAZOM: Samopašná Salma v koži, sexy Amazonka Goulding aj odhalená tehuľka - to je móda z Brit Awards!Manželka známeho talianskeho muzikanta Fedeza sa tak pred zraky miliónov divákov aj tentoraz postavila tak, že to na pohľad pôsobilo akoby bola polonahá. Podobne ako pri šatách z dielne Dior, ktorých zámerom bolo vyslať dôležité posolstvo a podporiť rovnosť a myšlienky feminizmu, sa aj tentoraz snažila plavovláska upozorniť na dôležitý problém.
Samotné šaty odprezentovala aj na sociálnych sieťach. Dokonca s bábätkom vyhotoveným z kovového odliatku, ktoré si prikladala k prsníku na zlatom pancieri. Ferragni tak chcela vraj upozorniť na to, že ženy neustále bojujú s pocitom viny, že musia permanentne fungovať ako matka.
Zlaté brnenie malo predstavovať silu ženy, ktorá nemusí napodobňovať silu muža, aby bola považovaná za rovnako silnú. Symboliku mala aj výrazná modrá na sukni, ktorá padala z brnenia ako vodopád. Táto farba je spojená s posvätnosťou matky, informoval módny ateliér Schiaparelli, ktorý sa postaral aj o ďalšie troje šaty. Všetky symbolicky odkazujúce či upozorňujúce na dôležité témy života žien v súčasnej spoločnosti.
Ani tentoraz sa však voľba Ferragniovej neobišla bez kritiky či rozporuplných reakcií – či už diváckych alebo mediálnych. Blogerka si však za svojím rozhodnutím stojí a aktuálny ročník festivalu Sanremo bodoval aj v rámci sledovanosti. Otázne je, koľkí diváci si niečo vzali aj z uvedených posolstiev.